אמנת השרות - עוגנים
אמנת השרות - עוגנים
עקרונות היסוד שעוגנים מחוייבת לחבריה הם:
- מתן שרות לחברים ולציפיותיהם, הדואג לטובתם ופועל למענם בהתאם לצרכיו המשתנים של כל חבר וחבר
- מתן שרות מקצועי, איכותי, יחס אישי, אדיב, מסור, סבלני, הוגן ואמין.
- מתן מענה מקצועי לחברים בניהול הצוות החינוכי - יחסי עובד ומעביד.
- מתן מענה מקצועי לחברים בניהול התקשורת מול ההורים - תקשורת מול הורים
- מתן מענה מקצועי לחברים בניהול עסקי ושיווקי.
- זמינות לחברים בערוצי התקשורת הקיימים, ככל שמתאפשר ומתבקש, לטיפול יעיל, מהיר ומקצועי בדרישותיהם.
- מרכז המידע והתקשורת לחברים, בתחום הגיל הרך: מידע שוטף, מקצועי, מפורט, אמין ומעודכן.
- הליבה בעוגנים היא החברים בה ושביעות רצונם היא זכות קיומה.
- לשמוע, ללמוד וללמד - כל חבר על מנת לקדמו בהיבט המקצועי אליו הוא נדרש באמצעות: קורסים, ימי עיון השתלמויות וכנסים.
- כתובת אחת לכל הצרכים, הדרישות, הבקשות, הייעוץ, הליווי, המידע, והיידע של החברים בתחום הגיל הרך.
- הקשבה, שיתוף פעולה, דאגה ואחריות והעצמה אישית לכלל החברים ולכל חבר וחבר.
- מתן מענה מקצועי, וייעוץ ראשוני בהיבט הפדגוגי, המשפטי והעסקי באיכות גבוהה ומהימנה.
- מתן מידע והכוונה בכל אמצעי המדיה הקיימים, לרבות: פורום החברים ואתר האינרטנט של עוגנים.
|
|